Son
dövrlərTəhsil bazasında aparılan islahatlar KURIKULUM deyilən yeni sistemə
gətirib cixartdı. Mənası “cığır, yol” anlamı verən sistemin ənənəvi sistemdən fərqi ondan ibarətdir ki, burada müəllim bələdçi, yəni yol göstərən, şagirdlər
isə araşdırmaçı rolunu oynayır.
Kurikulumda
tətbiq olunan bir sistemdə var ki, buda şagirdlərə dərsin mənimsənilməsi üçün
onları qruplara bölüb dairəvi şəkildə oturuşudur. Bu sistem şagirdlərə dərsin
yaxşı anlamasına, ən əsası da, sinifdə pis oxuyan şagird varsa onunda dəstə
içində qismən fəallaşmasına yardım edir.
V və VI siniflərə dərs dediyim üçün adı
şəkilən sistemi sinifdə tətbiq edirəm. Yeni sistemin pis cəhəti ondan ibarətdir
ki, burada şagirdləri lövhəyə çıxarıb gündəlik dərsi soruşmaq qaydası
yoxdur. Yalnız foruntal sorğu ilə onları
diaqnostiq qiymətləndirirsən.
İndi keçək dairəvi sistemə. Bayaq deyildiyi kimi
bu qrup şəkilində oturmaq passiv şagirdə dərsdə fəallıq etməyə imkan verir.
Ancaq bu belə olmur. Oxumuyan şagird hec yerdə və hec cür oxumayacaq. O şagird
“kruqa” qoşulduqda orada “məşğul olmağa” yeni oyun tapacaq. “Kruqun” diqqətini
dağdıb özünə cəlb edəcək.
Ikinci bir
problem şagirdlərin dərsi hazırlamaq prosesidir. Burada şagirdlər dərsi
hissələrə bölərək öyrənib onu
danışırlar. Yerdə qalanları onu dinləyirlər. Bunu yalnız qrupdan bir nəfər
edir. Qalanları bu işin məsuliyyətindən azad olunduğunu fikirləşirlər. Buna
görədə qrupun digər üzvləri dərsin mətnindən xəbərsiz olurlar.
Ənənəvi
(əvvəlki) üsulun yaxşı cəhətilərindən biri şagirdin öyrəndiyi dərsi çıxıb
lövhədə danışmasıdır. Şagird dərsi danışır müəllim onu axıra qədər dinləyib
layiq olduğu qiymətini verir. Lakin kurikulum da bu sual-cavabla yoxlanılır.
Şagird suala yarı-yarımcıq cavab verib başından etməklə dərsə cavab verdiyini sanır.
Kurikulum haqda cox yazmaq olar. Inanırıq ki
nəticə ürəkaçan olacaq.
Bu sual-cavabın nəticəsidir ki, V siniflərə
“Azərbaycan Xalq Cumhuriyyəti”- nə aid olan dərsi 3 ay öncə tədris olunmasına
baxmayaraq 28 Mayın nə günü olduğunu mənimsədə bilmirəm.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder